Award Show
Showtime Orange creëert verbinding en waardering tijdens uw Award Show
Zet uw collega’s in het zonnetje
Bij Showtime Orange vinden we binding van medewerkers een key element van een goed programma. Wij zorgen pro-actief voor een Award Show met WIJ gevoel. Onze doordachte concepten combineren een verrassend programma met verbindende elementen. Ontdek ook onze effectieve online aanmeldingen, na afloop bekijken van uw persoonlijke fotoboek en een ROI meting na het event. Het organiseren van verbinding werkt, meetbaar bewezen! Ook toe aan een geweldig programma, meer verbinding tussen werknemers én een groter WIJ gevoel? Ontdek Showtime Orange, Bureau voor zakelijke verbinding. Wij denken graag met u mee en ter inspiratie lichten we hier een tipje van de sluier op over onze Award Show.
Reik awards uit aan personeel | Stijlvolle award show met eten, drinken & entertainment
Na een jaar van hard werken – waarin nét dat beetje meer is bereikt – is een Award Show een fraaie manier om het jaar samen af te sluiten. Zijn de doelstellingen behaald? Misschien wel een super resultaat neergezet? Het organiseren van een Award Show is dan dé manier om dat samen met elkaar te vieren. Niet alleen genieten jullie samen van een stijlvolle avond, maar de hardwerkende collega’s worden ook in het zonnetje gezet en extra gewaardeerd. Oprecht en feestelijk. Uw medewerkers zijn het middelpunt van de avond!
Het begint al bij het binnentreden van een fraaie locatie: De rode loper is uitgerold en aan het eind staat een heerlijke champagne klaar bij een bijpassende fraaie locatie: een stijlvolle locatie met allure, groot podium en fantastische catering. Bij de deur siert uw bedrijfsnaam en staan twee Oscar beelden. En natuurlijk komt u in avondkleding. Na het nippen aan champagne, ontdekt u binnen een groot podium met echte Awards, maar ook een live-band of indrukwekkende DJ show. De voorpret begint al vele malen eerder dan de award avond zelf. In de weken voorafgaand aan de award show hebben uw collega’s al stemmen over elkaar uit kunnen brengen: Wij adviseren om bijvoorbeeld met 10 categorieën te werken, van formeel tot informeel. Denk hierbij aan grootste koffiedrinker, de collega met de meeste humor, de meeste km’s per jaar tot de beste omzet of de beste klantenwaardering. Uw collega’s beginnen dus al in het voortraject met binden: Door samen te sparren over de beste collega per categorie worden onderlinge banden versterkt.
The award show!
Dan is het zover: Neem plaats aan de ingedekte tafels en terwijl de spots dimmen neemt uw directeur het woord. Over een fraai jaar en de Awards die uitgereikt gaan worden. Maar wie gaat winnen? Het kan ook extra informeel, waarbij een comedian tussendoor voor een ludieke sketch zorgt. Tussen de gangen door worden de awards gepresenteerd. Door tussendoor ruimte te creëren om na te praten leren uw collega’s elkaar steeds beter kennen. Om de geijkte groepen zo optimaal mogelijk te doorbreken adviseren wij elke gang te wisselen van plek. Zo spreekt elke medewerker eens iemand anders!
Na het eten gaat het feest van start: de band speelt, u bezoekt de Aura fotograaf, haalt een cocktail bij de charmante flairtender, neemt deel aan de casino workshop of maakt herinneringen in de photobooth. Een stijlvolle avond die we samen op een verlichte dansvloer afsluiten.
Invulling wordt bepaald naar bedrijfsidentiteit
Onze projectmanagers zoeken graag samen met u uit op welke manier uw bedrijfsidentiteit het beste naar voren komt. Hier wordt het complete concept naar aangepast: De categorieën, het entertainment, de muziek (live, DJ of wellicht verrassingsartiest!), enz. Uiteraard wordt dit voorstel aangeprezen in een passende offerte.
Highlights van Awards Show als bedrijfsfeest:
- Vooraf stemmen we de awards met u af
- Rol het award traject ook in uw bedrijf uit
- Maximale betrokkenheid, vóór het feest al!
- Geef vooraf de winnaars aan ons door
- Op de avond zelf is de rode loper uitgerold
- Theaterspots schijnen en de fotograaf flitst
- Geniet van champagne bij entree
- Een stijlvolle setting van de avond
- Samen awards uitreiken tussen de diner gangen door
- Aansluitend het feest openen met band of DJ
- Indicatie tijdsduur programma; 4 – 5 uur (naar wens aan te passen)
- Geschikt voor groepen van 100 – 1000 personen
- Investering programma vol trots: vanaf € 150,00 p.p.
Het uitreiken van een Awards zorgt voor golf van waardering voor je collega’s en zorgt gelijktijdig voor een sterk WIJ gevoel. Wat is uw doel?
Creëer verbinding en trots tijdens een Award Show
Zet hardwerkende collega’s in het zonnetje tijdens dit bedrijfsfeest vol waardering. Tijdens deze persoonlijke Award Show delen we Awards uit aan uw beste, meest humoristische, fanatiekste collega; of de beste rijder, chauffeur, grootste koffie drinken tot beste nieuwkomer. Combineer stijl met awards en beleef een fraaie avond!
Reik awards uit aan personeel | Stijlvolle award show met eten, drinken & entertainment
Na een jaar van hard werken – waarin nét dat beetje meer is bereikt – is een Award Show een fraaie manier om het jaar samen af te sluiten. Zijn de doelstellingen behaald? Misschien wel een super resultaat neergezet? Het organiseren van een Award Show is dan dé manier om dat samen niet vieren. Niet alleen genieten jullie samen van een stijlvolle avond, maar de hardwerkende collega’s worden ook in het zonnetje gezet en extra gewaardeerd. Oprecht en feestelijk.
Wij adviseren dan ook een bijpassende fraaie locatie: een stijlvolle locatie met allure, groot podium en fantastische catering. Bij de deur siert uw bedrijfsnaam en staan twee Oscar beelden. En natuurlijk komt u in avondkleding. Na het nippen aan champagne, ontdekt u binnen een groot podium met echte Awards, maar ook een live-band of indrukwekkende DJ show.
Neem plaats aan de ingedekte tafels, en terwijl de spots dimmen neemt uw directeur het woord. Over een fraai jaar, en de Awards die uitgereikt gaan worden. Omdat de Awards al wekenlang voorafgaand aan het feest geïntroduceerd zijn binnen uw bedrijf, heeft iedereen een stem kunnen uitbrengen. Maar wie gaat winnen? Wij adviseren om bijvoorbeeld met 10 categorieën te werken, van formeel tot informeel. Denk hierbij aan grootste koffiedrinker, de collega met de meeste humor, de meeste km’s per jaar tot de beste omzet of de beste klantenwaardering. Het kan ook extra informeel, waarbij een comedian tussendoor voor een ludieke sketch zorgt.
Na het eten gaat het feest van start: de band speelt, u bezoekt de Aura fotograaf, Silhouette knipster of fotoshoot. Een stijlvolle avond die we samen op de dansvloer afsluiten.
De genoemde prijs is een programma vanafprijs, incl. eten & drinken.