Klantendag voor Hitachi Nederland

 

Klantendag voor Hitachi Nederland

Hitachi organiseert jaarlijks een klantendag event om het nieuwe productengamma te presenteren. Waar in het verleden reguliere uitnodigingen op het Hitachi hoofdkantoor voldeden, zag men zich sinds enige tijd geconfronteerd met teruglopende aantallen voor de klanten events. Showtime bedacht hiertoe een programma met merkbeleving & emotie, om de bezoekersaantallen van voorgaande jaren te overtreffen.

Bedrijfsfeest op eigen locatie organiseren

Een mannelijke doelgroep triggeren met emotie: dan is top auto fabrikant Spyker de uitgelezen locatie. Showtime organiseerde de Hitachi klantendag dit jaar tussen de beroemde sportauto’s en formule 1 auto’s van Spyker, waar de diverse productmodellen werden vergezeld van banners van Hitachi.

 

Merkbeleving pur sang, mét een benzine luchtje

Bedrijfsfeest op het eigen bedrijf organiseren

Na ontvangst met koffie volgden de Hitachi presentaties. Na de presentatie nam de marketing directeur van Spyker het woord. Hoe verkoop je een auto aan een sjeik? Hoe rolden wij de formule 1 binnen? Aansluitend werd afgesloten met een rondleiding door het pand.

 

Een rit in een Spyker C8 Aileron als beloning

Personeelsfeest op het eigen bedrijf organiseren

De winnende dealers mochten bovendien op de foto met een Spyker auto, en 2 gelukkigen beleefden zelfs een ritje in een Spyker C8 Aileron. Merkbeleving pur sang! “Het was een fantastische dag en onze mailbox staat vol met bedankjes van gasten. We hadden bijna dubbel zoveel aanmeldingen als vorig jaar, en daar is het ons allemaal om te doen.”

Sfeer impressie